Primăria comunei Vaideeni organizează concurs pentru angajarea unui consilier în cadrul Biroului proiecte și achiziții publice

Primăria Comunei Vaideeni organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată, a unui post vacant de consilier, gradul profesional principal, în cadrul Biroului proiecte și achiziții publice.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

Concursul se va organiza după următorul calendar:
– 06.01.2020 – termenul limită de depunere a dosarelor;
– 08.01.2020 – selecţia dosarelor de înscriere;
– 14.01.2020 – proba scrisă, ora 10.00
– 20.01.2020 – proba interviu, ora 10.00
Probele se vor susţine la sediul Primăriei Comunei Vaideeni,din localitatea Vaideeni, judeţul Vâlcea.
Dosarul de concurs va conține urmatoarele documente:
a)- cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autorității sau institutiei publice organizatoare;
b) – copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
c) – copia certificatului de naștere;
d) – copia certificatului de căsătorie,daca este cazul;
e) – copiile actelor care atesta pregatirea și experiența profesională;
f) – carnetul de muncă sau,dupa caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau inspecialitatea studiilor, în copie;
g) – cazierul judiciar sau o declarație pe propia raspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu functia pentru care candidează;
h) – adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzatoare eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
i) – curriculum vitae;
Actele prevazute la alin.1 lit.b)-f) vor fi prezentate și în original în vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
În cazul documentului prevăzut la lit. g) candidatul declarat admis la selecția dosarelor, care a depus la înscriere o declarație pe propia raspundere că nu are antecedente penale, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Dosarul de concurs se depune la Registratura Primăriei comunei Vaideeni, ultima zi de depunere fiind 06.01.2020.
Condiţiile generale de participare la concurs – sunt cele prevăzute de art.3 din Regulamentul – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286/2011, respectiv:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare pentru participare la concurs
Condiţii de studii – studii superioare de lunga durată finalizate cu diplomă de licenţă;
Condiţii de vechime – 5 ani
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii admişi la etapa precedentă.
Atribuţiile postului:
1. asigură implementarea proiectelor finanțate din fonduri comunitare nerambusabile postaderare, precum și din imprumuturi externe contractate sau garantate de stat rambursabile sau nerambursabile;
2. urmărește asigurarea sustenabilității proiectelor, conform obligațiilor asumate prin contractele de finanțare;
3. participă la întâlniri de lucru în cadrul diverselor programe/instruiri privind mecanismele financiare ale absorbției finanțărilor nerambursabile;
4. se documentează permanent și identifică modalități de creștere a gradului de absorbție a finantărilor nerambursabile;
5. se documentează permanant în domeniul relațiilor externe, absorbției finanțărilor nerambursabile și afacerilor europene;
6. asigură rezolvarea în termen a documentelor repartizate, în conformitate cu legislația și cu reglementarile interne în vigoare;
7. elaborează expuneri de motive, rapoarte de specialitate și proiecte de hotărâri ale Consiliului Local Vaideeni în domeniul de activitate al Biroului proiecte și achizitii publice;
8. coloborează cu celelalte structuri ale Aparatului de Specialitate al Primarului Comunei Vaideeni, cu Instituția Prefectului – Județul Vâlcea, cu Serviciile publice deconcentrate, cu autoritățile și institutiile publice din județ, în vederea asigurării îndeplinirii competențelor în condiții de legalitate, eficiență și eficacitate;
9. monitorizarea și identificarea oportunitățile de finanțare pentru dezvoltarea de proiecte ale Comunei Vaideeni;
10. elaborează documentele și întreprinde demersurile necesare pentru pregătirea proiectelor Comunei Vaiedeeni (identificare nevoi, oportunități, parteneri, elaborare cereri de finanțare, bugete și documentatii conexe s.a.m.d) până la semnarea contractelor de finanțare;
11. asigură legătura permanentă cu organizațiile în care Comuna Vaideeni este membru (Asociația Grupul de Acțiune Locală Microregiunea Horezu etc) și cu
organismele în care Comuna Vaideeni are reprezentant;
12. participă la cursuri de perfecționare în domeniul de activitate;
13. atributii privind achiziții publice;
14. Îndeplinește orice alte atribuții stabilite de superiorii ierarhici.
Bibliografie concurs:
1. Constituția României;
2. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr.98/2016, privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Hotărârea Guvernului nr.395/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr.101/2016, privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările şi completările ulterioare
6. Legea nr.53/2003 – Codul muncii, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Legea 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Hotărârea Guvernului nr.1344/2007, privind organizarea și funcționarea și comisiilor de disciplina, cu modificările şi completările ulterioare;
9. Hotărârea Guvernului nr.833/2007, privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor paritare şi încheierea acordurilor colective, cu modificările şi completările ulterioare.