Scrisoarea cititorului: Țeapă la bancomat?

Unul dintre cititorii fideli ai ziarului nostru, Ioniță Vasilică, ne-a povestit o întâmplare prin care a trecut zilele trecute. Acesta a dorit să scoată de la un bancomat suma de 1600 lei, singura sursă de venit a familiei. Surpriză, bancomatul nu funcționa…

“Mă numesc Vasilică Ioniță din Comuna Stroești, Județul Vâlcea, Sat Cireșu, și doresc să aduc la cunoștință societății binefacerile bancomatelor de la Cec Bank. În data de 11.06.2018 am fost la bancomatul din incinta CEC Bank Horezu unde am făcut demersurile necesare pentru retragerea sumei de 1600 roni care reprezentau salariul meu lunar cu scopul de a-mi plăti facturile și necesarul minim pentru familie, în special un copil mic sugar. În urma operațiilor făcute, nu mi s-a restituit suma de 1600 roni. În schimb am primit mesajul de confirmare a retragerii banilor pe telefon. O reprezentantă a băncii a venit să-mi spună că bancomatul este defect. I-am reproșat că trebuia să anunțe print-un afiș lipit alături, iar dânsa m-a invitat în interiorul sediului pentru a depune o contestație în acest sens, urmând ca în scurt timp banca să-mi returneze banii în cont. După ce am completat formularul tip, aceasta mi-a spus că problema se rezolvă până la 30 zile. Apelez la dumneavoastră în speranța că cineva mă va înțelege și va grăbi demersurile de recuperare deoarece aceasta este singura sursa de venit și obligațiile de familie și facturile nu-mi permit nicio amânare. VĂ MULȚUMESC!”.