PRIMĂRIA VAIDEENI organizează concurs pentru postul de inspector gradul II – Biroul proiecte

Primăria Comunei Vaideeni, Judetul Valcea, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată, a unui post vacant de inspector gradul II din cadrul Biroului proiecte.

Condiţiile de desfăşurare a concursului:

Concursul se va organiza după următorul calendar:
– 03.04.2020 – termenul limită de depunere a dosarelor, ora 14.00
– 07.04.2020 – selecţia dosarelor de înscriere;
– 13.04.2020 – proba scrisă, ora 10.00;
– 15.04.2020 – proba interviu, ora 10.00.
Probele se vor susţine la sediul Primăriei Comunei Vaideeni,din localitatea Vaideeni, judeţul Vâlcea.

Dosarul de concurs va conține urmatoarele documente:

a)- cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autorității sau institutiei publice organizatoare;
b) – copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea,potrivit legii,dupa caz;
c) – copia certificatului de naștere;
d) – copia certificatului de căsătorie,daca este cazul;
e) – copiile actelor care atesta pregatirea și experiența profesională;
f) – carnetul de munca sau,dupa caz,adeverintele care atesta vechimea în munca,in meserie și/sau inspecialitatea studiilor, în copie;
g) – cazierul judiciar sau o declarație pe propia raspundere ca nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu functia pentru care candideaza;
h) – adeverinta medicala care sa ateste starea de sănătate corespunzatoare eliberata de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
i) – curriculum vitae;
Actele prevazute la lit.b)-f) vor fi prezentate și în original în vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
În cazul documentului prevăzut la lit. g),candidatul declarat admis la selecția dosarelor,care a depus la inscriere o declarație pe propia raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar,cel mai târziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului.
Dosarul de concurs se depune la secretarul comisiei de concurs,ultima zi de depunere fiind 03.04.2020 ora 14.00
Condiţiile generale de participare la concurs – sunt cele prevăzute de art.3 din Regulamentul – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările şi completările ulterioare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr.286/2011, respectiv:
a) are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b) cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exerciţiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f) îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

Condiţiile specifice necesare în vederea participarii la concurs:

Condiţii de studii – studii superioare de lunga durata absolvite cu diplomă de licenţă
sau echivalentă.
Condiții de vechime
– vechime în munca – 3 ani
Se pot prezenta la următoarea etapă numai candidaţii admişi la etapa precedentă.
Atribuţiile postului:
1. asigura implementarea proiectelor finantate din fonduri comunitare nerambusabile postaderare, precum și din imprumuturi externe contractate sau garantate de stat rambursabile sau nerambursabile;
2. urmărește asigurarea sustenabilitatii proiectelor,conform obligatiilor asumate prin contractele de finanțare;
3. participa la intilniri de lucru în cadrul diverselor programe/instruiri privind mecanismele financiare ale absorbtiei finantarilor nerambursabile;
4. se documenteaza permanent și identifica modalitati de creștere a gradului de absorbtie a finantatrilor nerambursabile;
5. se documenteaza permanant în domeniul relațiilor externe, absorbtiei finantarilor nerambursabile și afacerilor europene;
6. asigura rezolvarea în termen a documentelor repartizate, in conformitate cu legislatia si cu reglementarile interne în vigoare;
7. elaboreaza expuneri de motive, rapoarte de specialitate și proiecte de hotarari ale Consiliului Local Vaideeni în domeniul de activitate al Biroului proiecte și achizitii publice;
8. coloboreaza cu celelalte structuri ale Aparatului de Specialitate al Primarului Comunei Vaideeni, cu Institutia Prefectului – Judetul Valcea, cu Serviciile publice deconcentrate
9. cu autoritățile și institutiile publice din judet, în vederea asigurarii indeplinirii competentelor în condiții de legalitate, eficiența și eficacitate;
10. monitorizarea și identificarea oportunitatile de finanțare pentru dezvoltarea de proiecte ale Comunei Vaideeni;
11. elaboreaza documentele și intreprinde demersurile necesare pentru pregatirea proiectelor Comunei Vaiedeeni (identificare nevoi, oportunitati, parteneri, elaborare cereri de finanțare, bugete și documentatii conexe s.a.m.d) pana la semnarea contractelor de finanțare;
12. asigura legătura permanenta cu organizatiile în care Comuna Vaideeni este membru (Asociatia Grupul de Acțiune Locala Microregiunea Horezu etc) și cu organismele în care Comuna Vaideeni are reprezentant;
13. participa la cursuri de perfectionare în domeniul de activitate;
14. atributii privind achizitii publice;
15. indeplineste orice alte atributii stabilite de superiorii ierarhici.

Bibliografie concurs:

1. Constitutia Romaniei;
2. Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3. Legea nr.98/2016, privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
4. Hotărârea Guvernului nr.395/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
5. Legea nr.101/2016, privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările şi completările ulterioare
6. Legea nr.53/2003 – Codul muncii, republicat, cu modificările şi completările ulterioare;
7. Legea 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
8. Hotărârea Guvernului nr.1344/2007, privind organizarea și funcționarea și comisiilor de disciplina, cu modificările şi completările ulterioare;
9. Hotărârea Guvernului nr.833/2007, privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor paritare şi încheierea acordurilor colective, cu modificările şi completările ulterioare.
10. Legea nr.273 din 29 iunie 2006 privind finantele publice locale.