Administraţie modernă la Guşoeni

Nicolae Concioiu, primarul comunei Guşoeni, este preocupat mereu de eficientizarea serviciilor pentru cetăţenii din localitate.

“Sediul primăriei din localitate a fost conceput prost, iar cetăţenii au fost nevoiţi până acum să piardă mult timp pentru rezolvarea problemelor. Pentru a asigura o relaţie primărie-cetăţean mult mai bună, am amenajat un birou unic la Guşoeni. Astfel, locuitorii din Guşoeni vor avea acces la informaţii mult mai uşor şi nu va fi nevoie să parcurgă mai mulţi paşi pentru obţinerea informaţiilor sau a documentelor necesare.Vom avea o persoană care să-i îndrume pe oameni către diverse birouri din cadrul aceleiaşi încăperi, în funcţie de ceea ce aceştia au nevoie. Vom crea şi o bază de date, astfel încât, atunci când cineva vine cu o problemă la Primărie, să avem întreg istoricul persoanei respective, să ştim dacă trebuie să-i eliberăm vreo adeverinţă, vreo chitanţă sau dacă are anumite obligaţii, să-şi plătească taxele, impozitele şi altele.Vreau să existe o relaţie corectă între noi şi cetăţeni. Vom avea cereri şi adeverinţe tipizate, pe care cetăţenii să-şi treacă doar numele. Plăţile se vor putea face la ghişeul casieriei, care se află la intrarea în primărie, pe partea stângă. Pentru ca totul să funcţioneze aşa cum trebuie, mai avem nevoie şi de personal. Urmează ca unii funcţionari să iasă la pensie şi trebuie să le găsim înlocuitori celor care nu vor mai lucra aici. Ideal ar fi ca noii veniţi să provină din rândul cetăţenilor din Guşoeni, pentru că aceştia cunosc mult mai bine problemele cu care ne confruntăm, oamenii şi locurile”, afirmă edilul comunei Guşoeni. (T.G.)