Elevi și profesori de la Liceul Sanitar “Antim Ivireanu” din Rm. Vâlcea, implicați în proiectul eTwinning, proiect de parteneriat doar între școli “WATER- We Are The Ecology Readers!”

Liceul Sanitar “Antim Ivireanu” din Rm. Vâlcea derulează, în perioada ianuarie 2021- mai 2021, un schimb de experienţă la care participă 100 de elevi si profesori din Spania, Turcia, Serbia, și România. Aceste activităţi se desfăşoară în cadrul proiectului eTwinning, proiect de parteneriat doar între școli “WATER- We Are The Ecology Readers!”, nr. 259561.
Proiectul “WATER- We Are The Ecology Readers!” se adreseaza elevilor de liceu care doresc sa se implice in conservarea apei.
Logo-ul proiectului

Scopul acestui proiect eTwinning este:
– de a crește gradul de conștientizare a elevilor pentru alfabetizare;
– de a crea soluții alternative bazate pe sprijin individual sau colaborativ, cu ajutorul abilității de gândire creativă și analitică, responsabilizându-se cu privire la rezolvarea problemelor sociale;
– de a educa copiii să înțeleagă relația schimbare/transformare – știință/mediul natural.
– de a împărtăși această experiență cu școlile partenere și de a ne încuraja elevii să protejeze mediul;
– de a stabili relații puternice între colegi și școli din Europa;
– de a sprijini dezvoltarea competențelor profesionale ale cadrelor didactice;
Proiectul a început în ianuarie 2021 și va fi finalizat până la sfârșitul lunii mai, anul curent. Procesul detaliat de lucru a fost decis împreună cu partenerii proiectului și adăugat la secțiunea spațiului eTwinning. Sarcinile s-au împărțit între partenerii proiectului. Lucrările proiectului vor fi partajate în mod regulat pe eTwinning și pe pagina proiectului. Pe parcursul proiectului, colaborarea, schimbul de idei, învățarea reciprocă sunt esențiale. Instrumentele Web 2 și tehnologia vor fi utilizate în toate procesele de proiect. Evaluarea și diseminarea se vor face la sfârșitul proiectului.
Rezultate așteptate:
Îmbunătățirea empatiei pentru sensibilitatea față de apă;
• Conștientizarea utilizării resurselor existente;
• Soluționarea metodelor de conservare a apei;
• Conștientizarea importanței apei;
• Îmbunătățirea competențelor TIC ale elevilor și ale profesorilor, web 2 și competențele lingvistice;
• Dezvoltarea profesională.
Educaţia ecologică a copiilor începe foarte devreme şi trebuie să continue de-a lungul întregului ciclu de învăţământ. Elevii trebuie să conştientizeze faptul că natura nu este proprietate cuiva ci este şi trebuie să fie în egală măsură a celor care trăim dar şi a generaţiilor viitoare.