ȘCOALA GIMNAZIALĂ “LUCA SOLOMON” VAIDEENI: ANUNȚ CONCURS PENTRU POSTUL DE FOCHIST 0.50 NORMĂ LA ȘCOALA PRIMARĂ ATÂRNAȚI

SCOALA GIMNAZIALA „LUCA SOLOMON” VAIDEENI organizează la sediul sau din sat Vaideeni, comuna Vaideeni, jud Valcea concurs pentru ocuparea a 0.50 post vacant de fochist, personal nedidactic, pe perioada nedeterminata.

Concursul va fi organizat conform calendarului de mai jos.
Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente (cf. art. 6 din HG 286/2011 cu modificarile ulterioare):

1. Pentru inscrierea la concurs, candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
a. Cerere de înscriere la concurs;
b. Copia actului de identitate;
c. Copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor
specializări, precum si copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;
d. Copia carnetului de muncă conformă cu originalul, sau, adeverință(e) care să ateste vechimea în
muncă;
e. Cazier judiciar in original;
f. Adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni
anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare
abilitate;
g. Curriculum vitae;
h. Opisul dosarului în dublu exemplar, un exemplar se restituie candidatului cu înregistrarea înscrierii la
concurs.

2. Adeverinta care atesata starea de sanatate contine in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.

3. In cazul documentului prevazut la alin. (1), litera e), candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului

4. Actele prevazute la aliniatul 1, lit b, d vor fi prezentate si in original in vederea conformitatii copiilor cu acestea.

Condiții generale pentru ocuparea postului ( cf art 3, HG nr. 286/2011, cu modificarile ulterioare):

1.are cetăţenia română şi domiciliul în România;
2.cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
3.are vârsta minimă prevăzută de normele în vigoare;
4.are capacitate deplină de exerciţiu;
5.are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie;
6.îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime şi alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos
la concurs;
7.nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului
ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură de serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de
fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.

•Condiții specifice pentru ocuparea postului:

– studii primare
– disponibilitate pentru program de lucru dimineata si dupa amiaza
– poseda abilitati de munca in echipa
– domiciliul stabil pe raza comunei Vaideeni
– adeverinta eliberata de RSVTI

Graficul de desfasurare:

1. depunerea dosarelor: 01 – 05.03. 2021, in intervalul orar 9-12, la secretariatul scolii
2. selectia dosarelor depuse: 08.03.2021
3. afisarea rezultatelor in urma selectiei dosarelor depuse: 08.03.2021
4. depunerea contestatiilor in urma selectiei dosarelor depuse: 09.03.2021 intre orele 9-12
5. afisarea rezulatelor in urma contesatiilor depuse ca urmare a selectiei dosarelor: 09.03.2021, ora 14.00
6. sustinerea probei practice: 10.03.2021, ora 9.00
7. afisarea rezulatelor in urma probei practice: 10.03.2021, ora 12.00
8. depunerea contesatiilor in urma probei practice: 10.03.2021, in intervalul 12.00-13.00
9. afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse ca urmare a sustinerii probei practice: 10.03.2021, ora 14.00
10. sustinerea interviului: 10.03.2021, incepand cu ora 14.30
11. afisarea rezultatelor in urma interviului: 10.03.2021, ora 16
12. depunerea contestatiilor in urma sustinerii interviului: 10.03.2021, intre orele 16.00-17.00
13. afisarea rezultatelor in urma contestatiilor depuse ca urmare a sustinerii interviului: 10.03.2021, ora 18.00
11. afisarea rezultatelor finale: 10.03.2021, ora 18.00

Tematica de concurs
•Termeni si expresii conform Legii nr. 64 din 21 martie 2008 privind functionarea in conditii de
siguranta instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si aparatelor consumatoare de
combustibil;
•Partile principale ale unui cazan;
•Clasificarea cazanelor;
•Exploatarea cazanelor;
•Cazane si instalatii de incalzire centrala – cazane de apa calda;
•Deservirea cazanelor de incalzire centrala;
•Supravegherea cazanelor si organizarea salii cazanelor;
•Evidenta exploatarii cazanelor;
•Pregatirea cazanului pentru aprinderea focului, aprinderea focului, pornirea cazanului, functionarea
cazanului, oprirea, racirea si golirea cazanului.
– Securitatea si sanatatea in munca si PSI

Bibliografie
•Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/ 14.07.2006:
– CAPITOLUL 4- Obligatiile lucratorilor
– CAPITOLUL 5- Supravegherea sanatatii
– CAPITOLUL 6- Comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor
– CAPITOLUL 7- Grupuri sensibile la riscuri
•Legea nr. 307/2006 referitoare la apărarea împotriva incendiilor;
•H.G. 1048/ 09.08.2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru utilizarea de catre
lucratori a echipamentelor individuale de protectie la locul de munca;
•Legea nr. 64 din 21.03.2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune,
instalatiilor de ridicat si aparatelor consumatoare de combustibil, publicata in Monitorul Oficial nr. 240
din 27.03.2008.
NOTA:
– Conform HG 286/2011 sunt declarati admisi la proba practica/ interviu candidatii care au obtinut minim 50 de puncte / proba
– Se considera admis la concursul pentru ocuparea unui post vacant candidatul care a obtinut cel mai mare punctaj dintre candidatii care au concurat pe acelasi post, cu conditia ca acestia sa fi obtinut punctajul de 50 de puncte/ proba
– Documentele vor fi indosariate in ordinea mentionata mai sus intr-un dosar cu sina!

Relatii suplimentare- la secretariatul unitatii scolare- tel 0250/865350, persoana de contact: Mary Hera

Director,
prof. Lazaroiu Daciana
Secretar op. Hera Mariuca