Râmnicenii cărora le-au expirat documentele de identitate în perioada stării de alertă sunt aşteptaţi la sediul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor pentru intrarea în legalitate
Direcţia de Evidenţă a Persoanelor din cadrul Primăriei Municipiului Râmnicu Vâlcea informează că documentele de identitate a căror valabilitate a fost prelungită automat în conformitate cu art. 4, alin. (5) din Legea nr. 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 urmează să expire începând cu data de 7 iunie, respectiv la împlinirea a 90 de zile de la ieşirea din starea de alertă. Pentru evitarea aglomeraţiei la ghişeu, DEP Râmnicu Vâlcea face un apel la adresa cetăţenilor care se află în această situaţie să se programeze din timp pentru eliberarea unor noi documente de identitate pe site-ul Primăriei municipiului, la adresa www.primariavl.ro, prin intermediul platformei ”Servicii electronice” (urmând calea ”Servicii electronice / Rezervări online / Programare online pentru eliberare acte de identitate”). Doar în cazul în care programarea online nu este posibilă, solicitanţii se pot prezenta şi direct la sediul din strada Regina Maria nr. 6 (intrarea spre Piaţa Centrală), cu menţiunea că, în această variantă, se pot înregistra perioade semnificative de aşteptare până la prelucrarea cererilor şi a documentelor depuse. Nedepunerea la timp a solicitării pentru eliberarea unor noi cărţi de identitate se consideră contravenţie şi se sancţionează conform legii.