Cu ocazia scrutinului din 11 decembrie, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor are un program de lucru prelungit
Pentru a facilita participarea la procesul electoral din 11 decembrie prin rezolvarea operativa a solicitărilor privind eliberarea de documente de identitate persoanelor cu drept de vot, Direcţia de Evidenţă a Persoanelor şi-a adaptat programul de lucru cu publicul după cum urmează:
– sâmbătă, 10.12.2016, între orele 0800-1600,
– duminică, 11.12.2016, între orele 0800-2100
Pentru exercitarea dreptului de vot, cetăţenii trebuie să deţină acte de identitate aflate în termen de valabilitate. Dacă termenul de valabilitate este depăşit, titularul trebuie să se prezinte la sediul Direcţiei de Evidenţă a Persoanelor Râmnicu Vâlcea din str. Regina Maria nr. 6, având asupra sa actul de identitate, cartea de alegător şi documentele necesare eliberării unui nou act de identitate.