Deputatul AUR Vâlcea, Nicolae Mîndrescu, atacă conducerea CFR! Trenuri întârziate, directori de lux

Un nou scandal lovește compania națională de căi ferate. Deputatul AUR de Vâlcea, Nicolae Mîndrescu, denunță public situația „dezastruoasă” din infrastructura feroviară, acuzând lipsa de investiții și cheltuielile uriașe făcute pentru șefii companiei.

„Românii trebuie să știe adevărul despre dezastrul de la Căile Ferate Române”, afirmă Mîndrescu în comunicatul transmis presei. Potrivit acestuia, Instrucția 300 CFR, o normă tehnică obligatorie privind întreținerea anuală a infrastructurii, „există doar pe hârtie”.

Banii europeni, către firme din afara țării

Deputatul acuză faptul că fondurile europene destinate reabilitării infrastructurii feroviare nu rămân în România:
„Banii europeni pentru modernizarea căilor ferate sunt direcționați către firme din afara țării. România a rămas fără producători proprii de materiale feroviare, cele trei fabrici de traverse și fabrica de schimbători CF fiind acum controlate de acționari austrieci”, arată Mîndrescu.

Conform acestuia, toate materialele necesare vin din import, iar taxele uriașe plătite pentru mentenanță nu fac altceva decât să scoată banii românilor din țară.

Salarii de zeci de mii de euro

Cel mai dur atac al parlamentarului vâlcean este îndreptat spre actuala conducere a companiei.
„În tot acest timp, directorul CFR, Traian Preoteasa, încasează lunar 30.000 de euro de la statul român pentru chiria apartamentului său din Dubai. O insultă directă la adresa cetățenilor care se confruntă zilnic cu trenuri întârziate, vagoane insalubre și o infrastructură falimentară”, susține deputatul.

Grevă la orizont

În contextul tensiunilor din sistem, Mîndrescu avertizează: „Nu este de mirare că se anunță o nouă grevă în sistemul feroviar. Angajații CFR, sătui de umilințe și de lipsa de respect, au ajuns la limita răbdării”.

Apel la guvern

Parlamentarul AUR solicită guvernului și conducerii CFR să răspundă pentru această situație dezastruoasă și să oprească jaful sistematic din calea ferată românească.

„Resursele României trebuie să rămână în România, nu să alimenteze conturile Austriei și luxul conducerii incompetente!”, încheie Nicolae Mîndrescu.