PRIMĂRIA COMUNEI VAIDEENI organizează concurs pentru ocuparea a două posturi inspectori gradul II Biroul Proiecte, pe perioadă determinată
Primăria Comunei Vaideeni, Judetul Vâlcea, organizează concurs pentru ocuparea pe perioadă determinată,de 36 luni a 2(două) funcţii contractuale de execuţie, vacante de inspector gradul II din cadrul Biroului proiecte.
Condiţiile de desfăşurare a concursului:
Concursul se va organiza după următorul calendar:
– 24.11.2020 termenul limită de depunere a dosarelor, ora 16.00
– 26.11.2020 – selecţia dosarelor de înscriere;
– 03.12.2020 – proba scrisă, ora 10.00;
– data şi ora interviului vor fi comunicate ulterior.
Dosarul de concurs va conține urmatoarele documente:
Conform art.6 al Regulamentului – cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine urmatoarele documente:
a)- cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autorității sau institutiei publice organizatoare;
b) – copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea,potrivit legii,dupa caz;
c) – copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor şi altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publica;
d) – carnetul de munca sau, după caz, adeverinţele vechime în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor, în copie;
e) – cazierul judiciar sau o declarație pe propia raspundere ca nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu functia pentru care candideaza;
f) – adeverinta medicala care sa ateste starea de sănătate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
g) – curriculum vitae;
Actele prevăzute la aliniatul 1, lit. b,c,d vor fi prezentate şi în original în vederea conformităţii copiilor cu acestea.
Adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii.
În cazul în care candidatul depune o declaraţie pe propie răspundere ca nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar,cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului.
Dosarul de concurs se depune la secretarul comisiei de concurs în 10 zile lucratoare de la data publicarii în Monitorul Oficial.
Condiţiile generale de participare la concurs
Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidaţii trebuie sa îndeplineasca urmatoarele condiţii generale, conform art. 3 al Regulamentului cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completăriile ulterioare:
a – are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
b – cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
c – are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d – are capacitate deplină de exerciţiu;
e – are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
f – îndeplineşte condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
g – nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o
incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participarii la concurs şi a ocupării funcţiilor contractuale sunt:
Condiţii de studii – studii superioare de lunga durata absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă.
Condiții de vechime:
– vechime în munca – 2 ani
Atribuţiile postului:
1.Asigura implementarea proiectelor finantate din fonduri comunitare nerambusabile postaderare, precum și din imprumuturi externe contractate sau garantate de stat rambursabile sau nerambursabile;
2.Urmărește asigurarea sustenabilitatii proiectelor,conform obligatiilor asumate prin contractele de finanțare;
3.Participa la intâlniri de lucru în cadrul diverselor programe/instruiri privind mecanismele financiare ale absorbţiei finanţărilor nerambursabile;
4.Se documentează permanent și identifică modalitaţi de creștere a gradului de absorbtie a finanţărilor nerambursabile;
5.Se documentează permanent în domeniul relațiilor externe, absorbtiei finantarilor nerambursabile și afacerilor europene;
6.Asigura rezolvarea în termen a documentelor repartizate, in conformitate cu legislatia si cu reglementarile interne în vigoare;
7.Elaboreaza expuneri de motive, rapoarte de specialitate și proiecte de hotarari ale Consiliului Local Vaideeni în domeniul de activitate al Biroului proiecte;
8.Coloborează cu celelalte structuri ale Aparatului de Specialitate al Primarului Comunei Vaideeni, cu Institutia Prefectului – Judetul Valcea, cu Serviciile publice deconcentrate;
9.Cu autoritățile și instituţiile publice din judet, în vederea asigurarii îndeplinirii competentelor în condiții de legalitate, eficiența și eficacitate;
10.Monitorizarea și identificarea oportunitatile de finanțare pentru dezvoltarea de proiecte ale Comunei Vaideeni;
11.Elaboreaza documentele și intreprinde demersurile necesare pentru pregatirea proiectelor Comunei Vaiedeeni (identificare nevoi, oportunitati, parteneri, elaborare cereri de finanțare, bugete și documentatii conexe s.a.m.d) pana la semnarea contractelor de finanțare;
12.Asigura legătura permanenta cu organizatiile în care Comuna Vaideeni este membru (Asociatia Grupul de Acțiune Locala Microregiunea Horezu etc);
13.Participa la cursuri de perfectionare în domeniul de activitate;
14.Atribuţii privind achiziţii publice;
15.Îndeplineşte orice alte atribuţii stabilite de superiorii ierarhici.
Bibliografie concurs:
1.Constitutia Romaniei;
2.Ordonanţa de Urgenţă a Guvernului nr.57/2019, privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare;
3.Legea nr.98/2016, privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
4.Hotărârea Guvernului nr.395/2016, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
5.Legea nr.101/2016, privind remediile şi căile de atac în materie de atribuire a contractelor de achiziţie publică, a contractelor sectoriale şi a contractelor de concesiune de lucrări şi concesiune de servicii, precum şi pentru organizarea şi funcţionarea Consiliului Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, cu modificările şi completările ulterioare;
6.Legea 544/2001, privind liberul acces la informațiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare;
7.Hotărârea Guvernului nr.833/2007, privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor paritare şi încheierea acordurilor colective, cu modificările şi completările ulterioare.
Primar Secretar general al comunei,
Baluta Achim Daniel Banciu Mariana
Referent Visoiu Elena