FOTO/VIDEO Râmnicu Vâlcea își caută un logo
Primăria de la Râmnicu Vâlcea a demarat concursul de selectare a unui logo care să marcheze împlinirea a 630 de ani de la prima atestare documentară a municipiului. Nu sunt restricții de participare, la bătaie fiind puse premii în valoare totală de 1800 lei.
Câștigătorul o să fie anunţat public pe 5 aprilie în cadrul unei conferințe de presă. Premiul cel mare pentru logo-ul ”Râmnic 630” este în valoare de 1.000 lei, urmând să fi acordate și alte două premii, de 500, respectiv 300 lei. “Este o inițiativă menită să dea un caracter aparte evenimentelor care vor avea loc la Râmnicu Vâlcea. Concursul a debutat deja la 1 martie, au venit deja primele creații. Concursul se va termina pe data de 30 martie. Juriul este unul competent și suntem sigură că o să fie aleas cel mai bun logo care poate să fie folosit pentru actele oficiale pe tot parcursul acestui an”, ne-a declarat Daniel Ionescu, purtător de cuvânt Primăria Râmnicu Vâlcea.
“Îi așteptăm cu nerăbdare pe toți cei care se pot înscrie gratuit la acest concurs. Ne dorim să fie idei care să scoată în evidență faptul că putem pune emblema câștigătoare pe toate documentele oficiale ale Municipiului. Nu sunt condiții limitative sau restrictive. Trebuie doar să se respecte regulamentul afișat pe site-ul primăriei”, completează Adina Dobrete, membru al juriului.
Pentru premiul pus în joc s-au înscris și elevi ai mai multor colegii din Râmnicu Vâlcea. Liceenii speră să câștige bătălia finală și se bazează pe experiența acumulată în mai multe proiecte naționale sau internaționale. “Am propus elevilor din școala noastră să facem împreună un logo pe care să-l prezentăm la primărie. Vrem un plus de creativitate, dar și elemente istoriece și culturale. Suntem implicați în mai multe proiecte și avem experiență, putem câștiga. Urmărim în primul rând să ne dezvoltăm așa cum trebuie, dar normal că este important și premiul pus în joc”, este de părere Dana Andreea Diaconu, elevă Colegiul Național de Informatică Matei Basarab Rm. Vâlcea.
Logo-ul astfel ales va fi folosit pentru personalizarea tuturor materialelor de promovare ce vor fi realizate de către Primăria municipiului pe parcursul anului 2018.
Gabi Cîrjaliu
Video Gabi Henning